beats by dre cheap

Pronađite Najbolji Način Za Oslobađanje Od Stresa

Svako na individualan način doživljava događaje iz okoline i ponašanje ljudi koji ga okružuju, samim tim ne doživljavaju svi određene situacije kao stresne, ili nisu podjednako stresne za sve. U zavisnosti od toga šta izaziva stres u konkretnom slučaju pojedinca, treba naći najbolje rešenje za oslobađanje od stresa. Svakodnevni stres, vrlo često neprimetan, vrlo negativno utiče na psihičko pa i fizičko stanje organizma, zato valja svakodnevno pružiti organizmu relaksaciju.

Način na koji ćete se relaksirati odaberite sami, na osnovu onoga što Vam prija i što možete sebi priuštiti. Metodi su mnogobrojni, mnogi čak ne traže materijalno ulaganje, već samo odvajanje vremena, što može biti 15 minuta ili pola sata. Nažalost, većina ljudi se neodgovorno ponaša prema sopstvenom organizmu, pa pod raznim izgovorima nisu u mogućnosti da urade poneku sitnicu za sopstveno zdravlje.

Ako ipak shvatite da treba da poradite na sopstvenoj relaksaciji posle napornog radnog (ili neradnog) dana, evo nekoliko načina koje možete primeniti u sopstvenom domu i bez materijalnog ulaganja, a dobiti opuštanje odnosno oslobađanje od stresa kao rezultat.

1.Opustite se uz muziku koja Vam prija. Poželjno je za opuštanje izabrati laganu muziku, bez srceparajućeg teksta koji bi Vas eventualno bacio u depresiju. Instrumentali sa dodatnim efektima pesme ptica ili žubora vode savršeni su za trenutke opuštanja.

2.Pogledajte dobar film ili seriju koju volite da pratite. Kao i kod izbora muzike za opuštanje, i film bi trebalo odabrati tako da njegov sadržaj ne optereti ionako napeto psihičko stanje.

3.Posvetite malo slobodnog vremena knjizi. Ukoliko imate puno obaveza koje Vam ne dozvoljavaju da knjigu pročitate u jednom danu, čitajte je po delovima (svakog dana nekoliko stranica).

4.Vežbanje i šetnja su idealni načini da se opustite i da pri tom održite svoje fizičko zdravlje u dobrom stanju. Vežbe možete raditi u kući ali nikako u zagušljivoj prostoriji. Otvorite prozor, udahnite duboko i vežbajte makar 15 minuta. Pored toga što ćete se osloboditi stresa, na ovaj način ćete pojačati cirkulaciju, razgibati telo i pojačati koncentraciju.

Naravno, ne morate se opredeliti za samo jedan način oslobađanja od stresa, možete kombinovati više njih, ili dodati neki. Najvažnije je da budete odgovorni prema sebi i svom zdravlju i da smanjite negativan uticaj koji stres ostavlja na Vaš organizam.

Mikine Kucne Carolije
http://kucnecarolje.blogger.ba
16/02/2011 03:32